www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Thursday 21 April 2011

CEKAP BETUL POLIS MALAYSIA. 2 BANDUAN BERGARI BOLEH TERLEPAS.

Biarpun tangan mereka digari, dua suspek kes samun yang dibawa ke Mahkamah Temerloh bagi mendapatkan perintah reman, masih sempat memboloskan diri daripada kawalan polis sebelum merampas sebuah kereta milik orang awam untuk melarikan diri, semalam.

Kejadian kira-kira jam 8 pagi itu berlaku ketika kedua-dua lelaki berusia 29 dan 30 tahun terbabit yang dicekup polis kelmarin berhubung kes samun baja kira-kira dua minggu lalu, dibawa ke mahkamah berkenaan dari Ibu Pejabat Polis (IPD) Temerloh.

Bagaimanapun, ketika turun dari trak polis untuk dibawa ke lokap mahkamah, suspek terbabit berjaya melarikan diri melalui pintu belakang mahkamah dan menuju ke taman rekreasi berhampiran.

Dalam keadaan masih mengenakan baju lokap, mereka kemudian menyamun kereta milik seorang lelaki berusia 50 tahun pulang berjoging di taman rekreasi berkenaan sebelum memecut ke destinasi tidak diketahui.

Seorang saksi yang hanya mahu dikenali sebagai Rasol berkata, ketika kejadian dia berada di kantin mahkamah dan sedang bersarapan namun secara tiba-tiba terlihat dua lelaki berpakaian lokap polis lari seperti ‘lipas kudung’ menuju ke pintu belakang yang terletak berhampiran.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online