www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Monday 18 April 2011

MEMALUKAN DATUK KSU DITANGKAP BERKHALWAT DI P.PINANG. KENAPA TAK BUAT PROJEK DI SERI CARCOSA?


(Gambar Hiasan)
 
Sungguh memalukan apabila seorang pegawai kanan kerajaan Najib yang berpusat di Putrajaya ditangkap berkhalwat di negeri Pulau Pinang yang ditadbir oleh DAP. Mereka ingat Pulang Pinang sebagai "port" selamat kerana ia diperintah oleh bukan Islam. Tapi ternyata undang-undang tidak mengenal pangkat dan rupa. Kita ingin mendengar pandangan CUEPACS berkenaan isu ini.

Sebelum ini seorang berpangkat Hakim Mahkamah Syariah juga ditangkap kerana berkhalwat di Pulau Pinang. Semua orang berpangkat besar membuat maksiat di Pulau Pinang. Kenapa tak pergi buat maksiat di Hotel Seri Carcosa? Mesti Rahim Thamby Chik sudah menyediakan pita perakam untuk anda.

Seorang Timbalan Ketua Setiausaha di sebuah kementerian ditahan Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JHEAIPP) kerana berkhalwat di sebuah bilik hotel di Batu Feringghi, di sini, awal pagi ini.

Beliau yang berusia 51 tahun dan bergelar Datuk sebelum ini pernah berkhidmat di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) sebelum dinaikkan pangkat ke kementerian berkenaan hujung tahun lalu.

Beliau bersama pasangannya ditahan sepasukan anggota JHEAIPP dan polis dalam satu operasi cegah maksiat kira-kira pukul 4 pagi, hasil maklumat orang ramai.

Difahamkan, pasangannya yang berusia 28 tahun merupakan bekas pembantu peribadinya.
Pasangan berkenaan kemudian dibawa ke Balai Polis Batu Feringghi untuk diambil keterangan.

Pengarah JHEAIPP, Sazali Hussein ketika dihubungi Mingguan Malaysia mengesahkan penahanan itu, namun enggan mengulas lanjut kerana kes masih disiasat.

Katanya, kes tersebut disiasat di bawah Seksyen 27 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Negeri Pulau Pinang 1996.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online