www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Monday 11 April 2011

INI DIA JAM OMEGA ANWAR, FORENSIK PDRM AKAN SAHKAN.........Tutup Kes...

Kecoh pasal jam tangan Anwar jenis Omega. Yang kecoh ialah wartawan dan pencacai Umno. Polis pun tak minta jam itu jadi kenapa banyak pihak yang menyibuk. Saksikan jam tangan Omega Anwar disini dan buat pilahanlah mana satu milik Anwar. Jika susah sangat pergi Chow Kit beli Omega yang serupa dan kemudian kata Omega ini Omega Anwar seperti yang dijumpai di Hotel Seri Carcosa hihihi.....

Lepas ini Polis boleh cari pula jam tangan Najib ke, Altantunya ke, Razak Baginda ke, Rais ke, Rubengah ke, Shahidan ke, Norittta ke, Khairy ke.....atau sesiapa jua yang Polis mahukan. Itupun kalau Polis dah takde kerja?








Ini dia pencacai Umno yang keluar PKR setiap hari menyibuk pasal jam Omega Anwar, berapa Umno atau Najib bayar kat dia ni? Zahrain dapat upah berapa juta?

Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail sepatutnya tampil dengan bukti yang beliau menyimpan jam tangan jenama Omega milik suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Ia bagi menjernihkan keadaan ekoran isu video seks yang mengaitkan pemimpin pembangkang itu baru-baru ini.

"Banyak pihak meminta secara baik agar menunjukkan jam tangan itu. Jadi beliau tidak perlu menolak jika jam itu benar-benar ada padanya," katanya,ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas kenyataan Wan Azizah baru-baru ini pada sidang akhbar yang menyatakan beliau menyimpan jam tangan milik Anwar itu namun mengelak daripada menunjukkannya apabila diminta berbuat demikian oleh wartawan yang hadir.


p/s. JIKA PAYAH SANGAT , PERGI JE KEDAI JAM DI BAWAH INI DAN WARTAWAN BOLEH BELI SATAU JAM OMEGA DAN SERAHKAN PADA POLIS SERTA KATAKAN INILAH JAM OMEGA ANWAR. WARTAWAN UPAHAN SAJELAH YE.............

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online