www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Tuesday 3 May 2011

PETANDA PRU13 SEMAKIN HAMPIR....Skrip Lama BN

Minggu lepas 225 orang sertai Umno di Kedah. Semalam pula lebih 600 ahli parti pembangkang daripada pelbagai cawangan sekitar kawasan Parlimen Tampin dekat sini bertindak keluar parti dan menyertai MIC Bahagian Tampin berikutan tidak puas hati dengan hala tuju parti serta janji kosong pemimpin mereka. Inilah taktik lapuk BN bila nak menjelang sesuatu musim pilihanraya.

Setiausaha Agung MIC, Datuk T. Rajagopalu berkata, kesemua individu terbabit merupakan ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP selain pertubuhan haram Hindraf.

"Mereka bertindak demikian kerana mendakwa parti pembangkang hanya menabur janji kosong dan apabila masalah rakyat dirujuk, mereka (pembangkang) tidak mampu menyelesaikannya.

"Mereka juga memaklumkan kepada saya bahawa bantuan yang diterima di kawasan mereka disalurkan oleh Barisan Nasional (BN) dan MIC," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Jelas Rajagopalu, secara jelas ini menunjukkan bahawa kerajaan amat prihatin dalam membela nasib rakyat yang selaras dengan konsep 'rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan'.

"Kesemua individu itu dari enam  cawangan parti pembangkang di Gemencheh, Gemas dan Repah dan mereka mengisytiharkan keluar parti dalam majlis Makan Malam Pemimpin Bersama Rakyat di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) Sin Min, Gemencheh Sabtu lalu,"

Oleh itu semua ahli PR bersiapsedialah menggempur BN dalam PRU13 nanti. Selamatkanlah Malaysia.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online