www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Monday 25 April 2011

TERKINI : SAH DATUK T DIPECAT NAJIB. Harapan Berkecai

Habis madu sepah dibuang. Akhirnya Datuk T yang menjadi tatapan media dengan kes yang menghangatkan dunia politik Malaysia tidak diperlukan Najib dan BN. Khidmat beliau telah ditamatkan setelah mendapat persetujuan semua ahli tertinggi BN. Begitulah nasib seorang yang kontroversial dan suka menggemparkan orang lain.

Tindakan senyap Najib tidak melantik beliau semula dikatakan dengan campurtangan MIC. Akhirnya Datuk T Murugiah tidak lagi disambung jawatan sebagai Senator Dewan Negara maka secara automatik beliau telah dipecat daripada jawatan Timbalan Menteri, menurut Ketua Setiausaha Negara semalam.

Musuh beliau Datuk M Kayveas adalah insan paling suka dan bertepuk-tangan dengan berita di atas. Beliau adalah musah wahid bagi Datuk T selama ini.

Pengerusi MIC Pulau Pinang Datuk Subbaiyah Palaniappan mengangkat sumpah sebagai anggota Dewan Negara yang baru di hadapan Yang Dipertua Dewan Negara Tan Sri Abu Zahar Ujang di Dewan Negara di sini Isnin. Beliau dilantik menggantikan bekas Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk T.Murugiah yang tamat tempohnya Isnin lepas.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online