www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Friday 20 May 2011

PEMUDA UMNO DAN PERKASA DITIPU SEPARUH MASAK...................PADAN MUKA MAMAT NI......

KUALA LUMPUR: Kira-kira 200 penyokong Pemuda Umno dan Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) meneruskan perarakan menyokong akhbar Utusan Malaysia di hadapan Ibu Pejabat akhbar tersebut walaupun tanpa kehadiran kumpulan ingin memprotes iaitu Angkatan Muda Keadilan (AMK).

Perkasa yang diketuai Setiausaha Agungnya, Syed Hassan Syed Ali menyerahkan memorandum menyokong akhbar tersebut kepada Penolong Ketua Pengarang II Kumpulan Utusan, Ahmad Abdul Hamid kira-kira pukul 2.30 petang Jumaat. Sementara Pemuda Umno yang diketuai Penolong Setiausahanya, Datuk Megat Firdouz Megat Junid menyerahkan memorandum sokongan merekakepada individu yang sama 10 minit kemudian.
Sebelum ini, AMK yang diketuai ketuanya, Shamsul Iskandar Mohd Akin dijadual mengadakan demonstrasi di tempat sama untuk memprotes laporan dan propaganda Utusan Malaysia ke atas beberapa isu berkaitan pembangkang sejak akhir-akhir ini.

Tindakan AMK itu telah mengundang reaksi daripada Perkasa dan Pemuda Umno untuk turut hadir bagi mempertahankan pendirian akhbar Kumpulan Utusan itu.

Bagaimanapun AMK telah membatalkan hasrat mereka awal pagi tadi.


( Nampaknya pemuda upahan Umno dan pemuda upahan Perkasa telah ditipu masak-masak oleh AMK. Memang patut pun kena tipu sebab mereka ni datang berdemo sebab dibayar upah, jika takde siapa yang bayar upah mampus seorang pun takkan datang. Ingatkan ramai lah sangat sampai 1,000 orang ke 2000 ke tapi cuma 200 orang je, anggota Polis lebih ramai agaknya hehehe....... Pemuda Umno yang diupah ni kesian melihat gelagat mereka...Mana dia Kj atau Mukhriz? Mana mereka? Mereka semua merasmikan program2 di hotel lima bintang berhawa dingin..... Pemuda upahan sahaja yang sanggup meredah panas dan hujan untuk menyelamatkan Utusan Meloya.....Kesian mereka tertipu...bukan tipah tertipu...Selepas ini AMK akan buat iklan demo setiap hari di mana-mana tempat, maka akan adalah pemuda upahan Umno dan Perkasa dan Polis..............Buat lagi AMK...tipu mereka masak-masak sampai hangus kahkahkah...)

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online