www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Saturday 21 May 2011

AMK TAKUT LAWAN PEMUDA UMNO+KIMMA+PERKASA BERJUMLAH 200 ORANG...............BODOHNYA KJ PATUTLAH NAJIB TAK LANTIK JADI MENTERI

Pergerakan Pemuda UMNO akan sentiasa mempertahankan akhbar Utusan Malaysia untuk memastikan wadah perjuangan Melayu itu dapat diteruskan, biarpun ia dikecam dan diancam pihak pembangkang. 
 
Malah Ketuanya, Khairy Jamaluddin turut menyifatkan Angkatan Muda Keadilan (AMK) sebagai penakut kerana tidak berani bertembung dengan pihaknya di hadapan ibu pejabat akhbar tersebut untuk menyerahkan memorandum hari ini. 

Beliau berkata, tindakannya mengerahkan ahli-ahli pergerakan Pemuda UMNO dari Wilayah Persekutuan dan Selangor ke hadapan ibu pejabat Utusan Malaysia di Kuala Lumpur hari ini adalah untuk menunjukkan bahawa Pemuda UMNO sentiasa menyokong akhbar yang berpengaruh itu.

"Saya mendapat tahu bahawa AMK akan mengadakan demonstrasi di hadapan ibu pejabat Utusan hari ini. Saya hendak bagi tahu kalau mereka cuba untuk mengadakan demonstrasi bantahan, kita juga boleh tunjukkan kekuatan untuk pertahankan Utusan. 

"Tetapi hari ini saya mendapat maklumat daripada rakan-rakan di Kuala Lumpur bahawa AMK tidak datang, saya minta perkara ini disampaikan kepada Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Saifuddin Nasution bahawa AMK penakut untuk berhadapan dengan kita," katanya ketika berucap merasmikan Mesyuarat Perwakilan Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian Machang di sini hari ini
 
( Memang kelakar budak KJ ni, belajar tinggi sampai Oxford tapi bodoh kena tipu dengan AMK semalam. Pemuda upahan Umno yang hadir katakanlan betul sampai 200 orang......cukup ke sebanyak tu nak pertahankan Utusan....piiiiiiiraaaahhhh kata orang India............. Mana lagi Pemuda Umno Selangor dan WP, yang lain tu tidur ke ataupun KJ tak mampu nak upah. Kemudian sombong la pulak KJ ni sipa cabar nak bertembur dengan AMK. Kalau setakat 200 pemuda upahan yang datang berdemo, larat ke nanti nak bertembur dengan 2,000 AMK? Sendiri fikirlah KJ. Pada masa yang sama KJ dok hotel berhawa dingin merasmikan mesyuarat pemuda di Kelantan.................maka yang diupah sahaja datang itupun dicampur dengan ahli KIMMA dan PERKASA....................Kalau nak kira ahli Pemuda Umno adalah dalam 30 orang agaknya..........................KJ ni takde pengikut sebenarnya ataupun semuanya dah lari sebab tak dapat projek dari beliau ........faham2 je lah sebab bapak mertua dah pencen jadi PM....) 
 


 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online