www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Friday 8 April 2011

NAZRI MACAM PM? BELA MELAYU,PERLEKEH INDIA. JELAS PERKAUMAN. Mana Komen MIC?

Ahli Parlimen Padang Rengas semakin menjadi-jadi seolah-olah beliau ialah PM. Semua isu pasti beliau yang sibuk mengulas. Akhirnya terserlah sifat perkauman Nazri apabila mempertahankan KP SPRM Datuk Seri Abu Kassim yang berbangsa Melayu supaya jangan letak jawatan ataupun digantung tugas akibat insiden kematian seorang pegawai Kastam di bangunan SPRM baru-baru ini.

Tetapi bagi kaum India pula beliau membelasah sucukupnya apabila memaksa MIC tidak bertanding atau meletakkan calon dalam PRU13 di Perak yang dikatakan aakanmenyebabkan Perak akan jatuh ketangan Pakatan Rakyat jika MIC berkeras nak meletakkan calon dari kalangan kaum India. 

Jelas Nazri ni bersifat perkauman, kaum Melayu dibela tapi kaum India diperlekehkan pula. Ingat, kaum India yang akan menjadi calon BN di Perak hanya memberikan kesan kepada sebuah negeri bernama Perak sahaja tetapi kes di SPRM telah memalukan Malaysia hatta di seluruh dunia pun memandang sinis kepada Malaysia sekarang ini. Dosa SPRM lebih beesar dari dosa MIC di Perak. Tapi KP SPRM  selamat dan calon MIC pula dibantai Nazri. Apa komen Palanivel?

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online