www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Thursday, 12 May 2011

BODOHNYA MEREKA...! Suruhlah Ali Rustam Bersumpah Supaya Boleh Bertanding Lawan Muhyiddin....

Ingatkan pemimpin Umno sahaja yang bodoh, rupa-rupanya Ulamak Umno pun macam terlibat sama mengikuti kebodohan pemimpin Umno. Jika begitu, suruhlah Rais Yatim bersumpah untuk menafikan ia terlibat dengan kes rogol amah beliau, habis cerita takpayah pergi mahkamah atau saman menyaman. Camana ulamak Umno ni?

Kalau boleh suruh Lin Liong Sik atau Chan Kong Chong turut bersumpah kata tak buat rasuah tak lakukan penyelewengan kata tak tipu Pak Lah pun, maka esok nama mereka akan jadi bersih, tak payah masuk naik mahkamah. Camana ni ulamak Umno?

Paling gempak suruhlah PM Najib bersumpah kat Masjid Negara kata beliau tak terlibat dengan kes Altantunya, kan senang, lepas tu Najib akan kelihatan bersih. Camana ni ulamak Umno? Tidak pun, suruhlah Ali Rustam bersumpah ke, Isa Samad bersumpah ke, lepas sumpah boleh bertanding dalam pemilihan Umno. Camana ni ulamak Umno?

Pihak yang didakwa melakukan kemungkaran melalui sumpah laknat perlu bersumpah sekiranya ingin menafikan dakwaan tersebut.

Pengerusi Jawatankuasa Kerja, Himpunan Ulama Muda Malaysia (Ilmu), Fathul Bari Mat Jahya berkata, agama Islam menuntut pihak yang dituduh supaya melakukan sumpah laknat bagi menepis segala dakwaan buruk terhadap individu tersebut.

“Seperti dalam kes yang membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa terlibat dengan kes liwat dan skandal video seks, jika mengikut hukum Islam, beliau harus bersumpah laknat bagi menafikan dakwaan terhadapnya.

“Akan timbul tanda tanya sekiranya Anwar berdiam diri seperti yang dilakukan sekarang. Beliau perlu melakukannya (sumpah laknat) kerana tiada cara lain untuk menafikan tuduhan tersebut,” katanya pada sidang akhbar selepas Forum 65 Tahun UMNO di sini hari ini.
Turut hadir, Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan.

Beliau berkata demikian ketika ditanya mengenai sumpah laknat yang dilakukan oleh Mohd. Saiful Bukhari Azlan dan Datuk Shazryl Eskay Abdullah berhubung kes liwat dan video seks yang didakwa melibatkan Anwar.


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 
There was an error in this gadget

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online