www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Tuesday 6 December 2011

PANAS...! BUNG MOKKHTAR TIDAK DICALON PRU 13. ANGKARA HENTAM SHAHRIZAT ATAU ARAHAN ROSMAH?


Ahli  Parlimen Kinabatangan Datuk Bung Moktar Radin menegaskan beliau akan tetap memberikan sokongan tidak berbelah bahagi kepada UMNO sekiranya beliau tidak terpilih untuk menjadi calon pada Pilihan Raya Umum ke-13 nanti.

Beliau yang juga anggota Majlis Tertinggi UMNO memberikan komitmen untuk membantu calon yang bakal menggantikannya untuk meraih kemenangan agar BN dapat terus menguasai Kinabatangan.

Bung Moktar berkata sokongan tersebut adalah sebagai membalas jasa dan pengorbanan mereka yang telah menyokong beliau selama ini.

"Jika saya tidak terpilih sekalipun, sudah tiba masanya untuk saya menyokong kembali calon-calon yang akan menggantikan saya kelak," katanya.

Dalam pada itu, Bung Moktar tidak menafikan bahawa masih berlaku perpecahan dalaman Umno di semua peringkat termasuk di peringkat bahagian dan cawangan.

Walaupun perpecahan itu tidak ketara, katanya, UMNO harus berwaspada dengan musuh-musuh yang bertindak sebagai duri dalam daging.
 
"Kalau musuh secara terang-terangan, kita tidak perlu bimbang sangat tetapi musuh yang berperanan sebagai duri dalam daging inilah yang boleh menghancurkan masa hadapan parti," katanya.-2/12/2011

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online