www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Tuesday 3 May 2011

DULU UMMI,SAIFUL,NALLA,DLL KINI ESKAY PULA UGUT ANWAR....Kerja Jijik Umno Nak Hancurkan Anwar

Hidup atau mati, bebas atau terperanja, Anwar mesti dihalang menduduki Putrajaya dan menjawat jawatan PM. Kenapa ini menjadi taruhan? Najib tak rela dipenjarakan, Hishamuddin,Muhyiddin,Rais dan lain-lain pemimpin Umno dan BN tidak akan sanggup merengkuk dalam penjara di Sg.Buloh. Inilah sebab utama Anwar wajib dimusnahkan.

Mereka bimbang akan dibicarakan secara telus andai Anwar sudah menjadi PM. Sebab itulah dengan menggunakan helah yang paling mengaibkan mereka pasti akan menggunakannya. Takkanlah Najib nak jadi Ketua Pembangkang di Parlimen....memalukan jika ianya benar-benar berlaku. Anwar pasti dihapuskan terlebih dahulu supaya Najib dan kroni hidup bebas di Malaysia ini.

Manakala semua kroni mereka juga akan mati kelaparan kerana semua projek dan tender yang disebabkan dasar kronisme ditarik semula. Ketua kampung yang dilantik BN atas nama Persekutuan juga akan dibubarkan ,maka akan hilanglah mata pencarian Ketua Kampung ini, Menteri dan Ketua Bahagian Umno pula tidak lagi memperolehi projek secara terus, maka pilihan terbaik ialah meninggalkan Umno dan menyertai PR.

Inilah yang paling Najib takutkan. Paling menggerikan ialah hidup dikelilingi sel batu di Sg.Buloh. Ayuh rakyat Malaysia, bangunlah, selamatkanlah Malaysia.

....................................................................................................................................................................

Masa depan politik Datuk Seri Anwar Ibrahim dijangka bertambah kelam, kerana satu lagi pendedahan menggemparkan negara akan dilakukan bekas rakan baiknya, Datuk Shazryl Eskay Abdullah, minggu depan.
Menurut Shazryl Eskay, pendedahan itu kelak, mempunyai implikasi yang jauh lebih besar berbanding rakaman video seks yang wajah pelakunya mirip Anwar kerana ia dikatakan melibatkan soal negara.

“Apa yang saya boleh beritahu ia pendedahan yang cukup besar. Implikasinya jauh lebih besar berbanding rakaman video seks Anwar. Perkara ini melibatkan kepentingan negara,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, di sini hari ini.

Shazryl Eskay berkata demikian ketika diminta mengesahkan tentang desas-desus bahawa satu lagi pendedahan besar bakal berlaku minggu depan membabitkan Anwar, selepas beliau bertanggungjawab mendedahkan rakaman video seks baru-baru ini.


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online