www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Sunday 20 May 2012

TPM KE RUMAH NASHARUDDIN. PARTI MANA AKAN MENCALONKAN BELIAU DALAM PRU13?




Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin di majlis perkahwinan anak sulong bekas Timbalan Presiden PAS Nasharudin Mat Isa di Club House,Bandar Bukit Mahkota,Bangi petang Ahad mencuri perhatian ramai.
 Beliau tiba jam 3.30 petang dan beredar setengah jam kemudian.
Apapun kehadiran Muhyiddin pada majlis perkahwinan antara Nusaibah Nasharudin dengan pasangannya Mohd Nazri Hussain.itu tidak ada kena mengena dengan kehangatan isu cadangan muzakarah PAS-UMNO kebelakangan ini.
Seorang pegawai Timbalan Perdana Menteri memberitahu keputusan untuk hadir sudah lama dibuat selepas menerima undangan berkenaan.
Muhyiddin ditemani Speaker Dewan Negara Tan Sri Abu Zahar Ujang turut beramah mesra dengan hadirin yang teruja melihat kedatangan beliau.
Menarik untuk dicatatkan, lagu-lagu popular nyanyian  penyanyi Indonesia Broery Marantika seperti "Biar bulan bicara" dipasang oleh pengacara majlis sepanjang Muhyiddin dan tetamu-tetamu VIP lain berada di situ.
Selain Muhyiddin dan Abu Zahar Ujang, turut kelihatan adalah Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz ,Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin,bekas Naib Conselor UiTM Tan Sri Ibrahim Abu Shah, Pengarah Urusan Syabas Tan Sri Rozali Ismail, Presiden JATI Datuk Dr Hasan Ali.
Namun ketika itu tidak terdapat pemimpin utama PAS dalam dewan yang dikhaskan untuk tetamu VIP sepanjang Muhyiddin berada di situ.



1 comments:

Abu Syaukah on 21 May 2012 at 01:39 said...

Kenduri bro....tiada agenda politik tersembunyi...rasional bro...ha ha

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online