www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Thursday 17 November 2011

SHAHRIZAT UMUM TAK BERTANDING PRU13? IKUT PRESIDEN GERAKAN MENTERNAK LEMBU UMNO.......


Presiden Gerakan Tan Sri Koh Tsu Koon hari ini mengumumkan bahawa beliau tidak akan bertanding pada pilihan raya umum akan datang, baik di kerusi parlimen, mahupun di peringkat negeri.

Bercakap kepada wartawan di ibu pejabat parti itu di Kuala Lumpur, Koh berkata tindakan itu bagi memberi peluang kepada barisan pelapis kedua pemimpin Gerakan.

NONEIa juga sebahagian daripada strategi transformasi Gerakan yang dinamakan “Bergerak bersama rakyat’.

"Saya sendiri akan memimpin melalui teladan dan mengambil langkah pertama untuk pembaharuan.

"Saya telah memutuskan untuk tidak bertanding sebagai calon dalam mana-mana kerusi sama ada di parlimen mahupun negeri pada pilihan raya umum ke-13 nanti,” katanya.


(Shahrizat hanyalah Menteri yang dilantik disebabkan memegang jawatan Senator bukan atas kapisitinya sebagai Ahli Parlimen. Beliau sama je macam Koh Tsu Koon, sudahlah kalah dalam pilihanraya Parlimen, dilantik menjadi Senator dan menjadi Menteri pulak. Rakyat taknak mereka ni tapi Najib masih benternak mereka berdua. 

Hasilnya.......habis duit lembu pun dia baham, bukan sedikit tapi kalau sampai RM250 juta dibolot Shahrizat  bersama suami dan anak-anaknya...kata Nabil...lu pikir sendirilah............ Shahrizat perlu letak jawatan sesuai dengan saranan pedas Timbalan Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan Dalam Parlimen Malaysia.

Najib kata " transformasi" ...kepala hotak dia jika masih kekalkan Shahrizat...........Najib bodoh jika masih kekalkan Shahrizat. Orang bawahan Umno di kampung punsudah benci dengan Shahrizat ni.....Najib sayang ke? )


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online