www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Wednesday 27 July 2011

KENAPA NAJIB GUNA KHIDMAT BLOGGER YAHUDI? JAKIM DAN PERKASA KENAPA DIAM?

KUALA LUMPUR, 26 Julai: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak didesak memberikan penjelasan berhubung tindakannya menggunakan khidmat blogger Yahudi untuk kepentingan dirinya.

PAS Wilayah Persekutuan dalam desakannya meminta Perdana Menteri menjelaskan dakwaan beliau menggunakan khidmat blogger Yahudi untuk mempromosikan dirinya di peringkat antarabangsa.

Ketua Penerangan PAS Wilayah Persekutuan, Mohd Nasaie Ismail berkata, laporan beberapa portal berita beberapa hari lalu dan hari ini menunjukkan Perdana Menteri membayar satu jumlah wang kepada bloger Yahudi itu.
 
Menurutnya, khidmat bloger Yahudi itu digunakan oleh Perdana Menteri bagi memperbaiki imej beliau dan juga Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Taib Mahmud di peringkat antarabangsa.

"Kami mendesak Najib menjelaskan adakah benar dakwaan tersebut kerana kita difahamkan blogger yang dimaksudkan itu merupakan kumpulan Yahudi yang menyokong Israel menjajah bumi Palestin dan juga anti kepada agama Islam," katanya.

Jika benar dakwaan itu, menurut beliau, ia merupakan satu tindakan serius yang melukakan hati umat Islam seluruh dunia, apabila seorang Perdana Menteri negara majoriti beragama Islam menggunakan khidmat Yahudi yang jelas anti Islam.

"PAS Wilayah Persekutuan mendesak juga supaya dijelaskan dari manakah dana tersebut diperolehi untuk membayar blogger Yahudi tersebut?" katanya.

Adalah membimbangkan, katanya, jika sekali lagi wang rakyat digunakan untuk membayar pelobi Yahudi dan Perdana Menteri sendiri berhubung dengan Yahudi.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online