www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Tuesday 12 July 2011

HANCUR BN........! ANAK MAHATHIR PUN JOINT BERSIH. Lihat Gambar Ini

Apa kata Mahathir bila melihat anaknya sendiri menyokong Bersih 2.0? Ada ke Mahathir kata Bersih 2.0 ini haram? Atau Halal? Apakah Mahathir akan marah Marina? Atau PM Najib yang akan marah Marina? Yang pasti Marina ini anak yang cerdik, warganegara yang matang dan tidak bodoh macam wanita Umno.
SEHEBAT mana pun ugutan, sekuat mana pun pukulan belantan pihak Polis terhadap rakyat, Suara Rakyat tetap suara Keramat. Meskipun Polis telah memberikan amaran keras kepada rakyat agar jangan menyertai perhimpunan aman BERSIH 2.0 semalam, ia tidak mematahkan semangat Datin Marina Mahathir anak perempuan kepada bekas Perdana Menteri Malaysia ke 4 Tun Mahathir untuk menyertai perhimpunan rakyat itu.

Gambar ini menjadi bukti bahawa rakyat Malaysia tidak gentar dengan ugutan demi menyemarakkan demokrasi di tanah air tercinta.

Kerajaan zalim boleh mengikat, menangkap, memukul dan memenjarakan rakyat, namun mereka tidak akan sekali-kali pernah untuk menakluk hati dan minda rakyat yang cintakan kebebasan, cintakan keadilan dan cintakan demokrasi yang bebas dan adil.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online