www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Saturday 23 April 2011

TERKINI : MP KULIM BANDAR-BARU ZULKEFLI NOORDIN DITANGKAP

Berita yang diperolehi ialah Ahli Parlimen Bandar Baru Kulim ini telah gagal dikesan hampir seminggu apabila tidak lagi membuat kenyataan akhbar sama ada untuk menghentam Anwar ataupun Wan Azizah. Beliau paling kuat dan yakin 110% pelakon dalaam video seks itu adalah Anwar.

Kini apa jadi? Polis pun dah malas nak menyiasat video seks tersebut, memanglah rakaman video seks itu tulen tetapi pelakonnya bukan Anwar. Jika Polis yang melihat memang pasti Anwar lama dah Anwar akan ditangkap paling tidak pun semasa kempen PRN Sarawak. Oleh sebab pelakon itu bukan Anwar maka Polis cuma nak dakwa penayang Datuk T sahaja.

Zulkefli Noordin pasti malu dan menyesal dengan tuduhan memfitnah Anwar itupun jika hati beliau masih ada iman. Jika tidak maka akan hilanglah sifat rasa belas sesama manusia kerana kejahatan yang digoda hawa nafsu yang melampau.

Kehilangan beliau dalam persada media dalam tempoh terdekat ini dikatakan kerana beliau telah ditangkap oleh satu bayangan hitam yang akan terus menghambat beliau walau ke mana beliau lari. Mungkin juga sedang bermuhasabah diri merenung segala kesilapan beliau menghentam serta memfitnah Anwar tempat beliau berteduh seketika dalam PKR sehinggalah dipilih menjadi calon PKR pada PRU12 yang lalu.

Manusia yang tidak mengenang  budi dan kaki tabur fitnah memang patut ditangkap pun supaya tidak menyusahkkan orang lain. Bertaubatlah Zul Noordin.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online