www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Tuesday 15 March 2011

ROSMAH @ UMI HAFILDA KENAPA MERAPU....?

Kini ternyata dua orang wanita yang penuh dengan isu  kontroversi cuba mewarnai persada politk tanahair dengan isu yang amat murahan sekadar semata-mata ingin mencipta nama walaupun apa yang dikata akan memakan diri mereka.

Siapa tak kenal "First Lady" Malaysia ini dengaan pelbagai cetusan skandal dan publisiti yang amat berlebihan,menjadikan beliau lebih terkenal dari Shahrizat. Komen beliau terhadap Jepun amat menjengkelkan, apakah beliau diupah Najib untuk berkata demikian atau itulah minda wanita pertama Malaysia. Rosmah yang terkenal sebagai "FLOM" kini menghumbankan negara kita kepada cemuhan dunia, kenyataan dangkal beliau menyebabkan Malaysi di tertawakan dunia. Inilah penangan seorang wanita yang mengkui dirinya FLOM.

Umi Hafilda ini memang wanita murahan dari dulu kni dan selamanya. Selepas puas
berkempen di PRK Merlimau dan Kerdau membelasah Anwar tanpa batasa, kini maruah beliau tergadai umpama wanita murahan yang sanggup menggadaikan diri semata-mata kerana hawa nafsu serakahnya tanpa memilih sama ada jalan itu halal atau haram. Sungguh meluat membaca kisah si umi ini, para pembaca bacalah sendiri kisah wanita malang ini dengan link yang dilampirkan.  www.malaysiakini.com/news/158665

Kepada semua gadis dan wanita Malaysia, jangan tiru gaya mereka, jangan tiru aksi mereka, jadilah wanita yang berani berubah, berubahlah sekarang untuk selamatkan Malaysia.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online