www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Friday 25 March 2011

"DATuk ZUL"? Anugerah Kepada Pengkhianat Rakyat...

Inilah  anugerah buat manusia pengkhianat  dan penipu. Siapa dia? Mungkin selepas ini Gobala jugak dapat Datuk. Setelah berhempas pulas untuk mengkucar-kacirkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) akhirnya Ahli Parlimen Kulim-Bandar Bharu Zulkifli Noordin  berjaya mendapat "imunitinya" bila beliau dianugerahkan gelaran "Dato" oleh Sultan Pahang, Sultan Hj.Ahmad Shah hari ini. Beliau dianugerahkan darjah kebesaran berkenaan sempena memuliakan Hari Keputeraan Sultan Ahmad Shah di Istana Abu Bakar di sini hari ini.

Anugerah hak Sultan tapi apalah yang nak dibanggakan kepada Zulkifli Noordin ini? Apa sumbangan besar dia buat rakyat Pahang? Dia pernah jadi lawyer orang Pahang ke? Dia juga percaya 110% Anwar ialah pelakon seks dalam isu skandal video baru-baru ini tetapi menjadi malu besar apabila pelakon sebenar mengaku pada keesokan harinya. Inilah manusia kuat mengampu, nama je lwyer tapi dah buat keputusan 110% tanpa pengesahan dan bicar mahkamah punn. Layakkah dia ni?

Beliau mendapat ihsan Umno dan menjadi barua Najib setelah hayatnya sebagai Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baru diselamatkan Najib. Maka bermula dari tarikh itulah dia sentiasa menjadi barua Umno, menjadi api dalamsekam dalam PKR.

Pernah anda terbaca  pendedahan Raja Petra, rupanya Zul Noordin tidak fail penyata kewangan untuk tahun 2004. Lepas tu, apabila kes tersebut di bawa ke mahkamah, Zul Noordin telah cuba memalsukan penyata kewangan. Malangnya, penipuan Zul Noordin telah diketahui oleh UMNO. kalau hanya setakat tidak menghantar penyata kewangan, Zul cuma akan hilang kerusi Parlimen sahaja. Namun, kesalahan memalsukan dokumen bakal menyebabkan Zul merengkok dalam penjara.

SIAPA ZULKIFLI NOORDIN INI?

1. Pengkhianat kepada prti beiau sendiri iaitu PKR.

2. Tidak menyerahkan penyata kewangan kepada SPR bagi pilihanraya 2004. Jika tak serah 2008 boleh dilucutkan jawattan jika menang.

3. Menipu pula membuat laporan kewangan palsu bagi 2004.

4. Bila Umno tahu maka Najib ugut dia sama ada nak masuk penjara atau jadi barua Umno.

5. Dalam diam beliau menjadi barua Umno

6. Maka calon Umo yang buat petisyen di Parlimen Kulim-Bandar Bahru iaitu Musa Sheikh Fadhil diarah menarik semula petisyen tersebut.

7. Selepas itu beliau kekal sebagai Ahli Parlimen atas jasa dan perangkap Umno.

8. Selalu mengikuti Najib dalam lawatan rasmi ke luar negara .

9.  Terkenal dengan ayat "Firaun Kecil". Dia ni siapa pulak?

10. Dapat anugerah "DATUK"...........Tahniah buat pengkhianat rakyat....

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online