www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Wednesday 30 March 2011

BODOHNYA UMNO SELANGOR !....Muhyiddin Pun Tumpang Semangkuk

Mari kita lihat kebodohan Umno Selangor dan TPM Muhyiddin. Mereka cuma nak menang semula 9 kerusi untuk merampas Selangor dari PR dalam PRU 13 nanti untuk jadikan 30 DUN dikuasai BN. Mereka nak 9 tapi mereka tak sedar 28 kerusi mereka sekarang akan terlepas kepada PR. Inilah standard Umno Selangor hanya nak menang 9 kerusi sahaja, mereka kata BN kuat di Selangor, kalau kuat buatlah target merampas Selangor seperti kata bekas MB Umno dulu Khir Toyo iaitu "ZERO PEMBANGKANG". Jangan jadi "ZERO BN" sudahle. Kesian Noh Omar dan Ezam nak cari makan di Selangor nanti.

Cuba anda baca hasrat Umno yang dikeluarkan dalam Utusan Meloya mereka hari ini, Barisan Nasional (BN) memberi tumpuan kepada usaha merampas semula sembilan kerusi yang kalah pada Pilihan Raya Umum Ke-13 bagi membolehkan parti itu membentuk kerajaan di Selangor.

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, BN sedar ia bukan satu perkara mudah kerana pihak pembangkang sudah tentu bermati-matian mempertahankan kemenangan mereka di negeri tersebut.

Sehubungan itu, beliau meminta setiap kepimpinan di peringkat parti-parti komponen khususnya di Selangor bekerja keras dengan mendekati rakyat secara konsisten.
‘‘Kita tahu di mana kedudukan kita sekarang dan sebab itu saya peringatkan kepada rakan-rakan kita di Selangor supaya bekerja keras turun ke bawah berjumpa dengan rakyat.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas mengadakan dialog bersama penduduk Ampang sempena lawatan seharinya ke Selangor di Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Tasik, dekat sini hari ini.

Mana dia slogan "Zero Pembangkang" ? Sudah berkubur seperti Khir Toto ke? Inilah balasan kejahatan Umno yang meratah hasil bumi dan kekayaan Selangor selama lebih 50 tahun lamanya. Rakyat tetap menyokong kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online