www.tukartayarbaru.blogspot.com : Email. tukartayarbaru@gmail.com

Tuesday 8 March 2011

BAHAN BUKTI PALSU? ANWAR TERANIAYA....

Mahkamah yang membicarakan kes Anwar pula menjadi pening. Inilah kemuncak putar belit kerajaan yang sengaja membelitkan Anwar dalam  masalah moral. Ke mana dia tilam, DNA Y dan banyak lagi bukti yang mereka cipta dulu? Ingat apa kata bekas Ketua Polis Negara yang baru pencen Tan Sri Musa Hassan, beliau tidak mahu PDRM menjadi medan campurtangan konspirasi politik parti kerajaan. Adakah beliau tidak mahu lagi menjadi saksi palsu atas segala konspirasi terhadap Anwar yang sememangnya dicipta palsu demi kebuasan pihak yang berkuasa. Sama-samalah kita nantikan episod ini sehingga habis.

  

Hari ni, Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah hari ini menolak tiga bahan bukti iaitu botol air mineral, berus gigi dan tuala Good Morning yang menjadi rujukan DNA dalam perbicaraan Liwat 2 melibatkan Dato Seri Anwar Ibrahim. Mahkamah mendapati tiga barang itu diperoleh secara tidak adil. Barang-barang dan perkara yang berkaitan akan ditolak daripada perbicaraan ini,” katanya.Justeru, katanya, sampel DNA yang diperolehi itu juga tidak boleh diterima.
Jika kesemua bahan-bahan di atas telah ditolak menjadi bahan saksi.........apakah bahan lain yang akan digantikan? Cubalah anda teka....................

4 comments:

Aaron on 20 February 2015 at 03:36 said...

Anwar mason 3

Aaron on 20 February 2015 at 03:36 said...

Anwar mason 3

Aaron on 20 February 2015 at 03:37 said...

Anwar mason 3 lemang basi

Aaron on 20 February 2015 at 03:37 said...

Anwar mason 3 lemang basi

Post a Comment

Popular Posts

 

About Me

tukartayarbaru
BERIKHTIAR DAN MENDOAKAN KESEMBUHAN SEMUA
View my complete profile

tukartayarbaru

tukartayarbaru

Malaysiakini

Harakah

Utusan Online

Kosmo Online